Inget party för min del...

bilden tagen i lysekil nu i sommras
heej mina små sötnosar !
idaag skulle det blivit partaj hemma hos saaandra men blev inte så för min del då mina föräldrar inte riktigt var på den iden, tror dom tyckte att jag var iväg förra veckan happsan och dittan ! aja så denna kväll spenderas hemma i min sköna soffa, även om jag var sjukt taggad inför kvällen, så blir väl soffan helt okej !
-
Denna dag har gått fruktansvärt snabbt, efter skolan vart det en liten sväng till melisa och sen lite kikande på stan, och det är så underbart skönt med helg ! helg är helt klart den bästa uppfinningen i världen !
Imorgon kanske det blir en sväng in till storstaden, och sedan får jaag fin besök här hemma, då min underbara vän philippa kommer hit. sen på söndag blir det bara pluggande !
Hoppas ni får en toppen helg hunnybunnys !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0