Jakten på julen !

hej fulingar !
idag åkte vi 9:or för att göra jakten på julen. jätte mysigt men lite tråkigt när folk inte är engagerade när dem fixar något kul för oss, men äsch det är deras val ! jag hade iallafall en toppen dag. Jakten på julen är en poäng jakt alla i 9:an får göra varje år på vår skola. Man får olika uppdrag så får man poäng på hur bra man gör sakerna ! Typ som vi skulle sjunga en markolio låt för några random på stan så skulle vi filma och visa upp, hehe. efter denna "skoldag" bar det av till moa för pluggning, gick väl inte toppen men men what to do ? och nu sitter jag här i min sköna säng, kanske ska tillbaka till min fruga moa snart men hon skulle göra något så gick hem ett tag, men vi får se !
hoppas ni haft en toppen dag ! nu ska jag packa väskan för ännu en underbar dag i morgon, nämligen skridskoåkning! wihoo
random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0