julkänsla

Hej mina fina små grejer !
hur står det till med er?
idag vart det en liten sväng till nacka med familjen för julklapps shopping, gick ju inte sådär jättebra... men köpte iallafall en julklapp till tim. Vi hade jättemysigt. sen nu under kvällen har jag bara chillpillat lite, tog ett bubbelbad, kolla upp, hehe och jaa myst. inte jättekul lördag kväll kanske men helt ok. Imorgon tror jag att det bär av till skärholmen eller stockholm med mosen för ännu mer julklapps shopping ! hoppas jag blir klar med alla julklappar då ! Har även fått lite julkänsla nu då det ligger snö på marken, såååå himla mysigt tycker jag ! hoppas den håller i sig fram till jul och under julovet. heelt sjukt att det är julafton om en vecka ! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0