Jullov ♥

Hej alla mina fina små morötter!
ALARMET ÄR NU AVSTÄNGDT FÖR VI HAR JULLOV !
-
har verkligen haft en toppen dag !
dom sista dagarna nu innan julavslutningen, har varit underbara men ganka ovärda, kunde vi inte bara fått lov direkt ?
denna dagen började med att vi åkte till tumba för att bada, var super kul bar sedan till skolan för innebandy, men får ju inte vara med :/
sen var det betygs utdelning, haha har inte kollat mina betyg än, vill kolla på dem nu men jag orkar inte hämta pappret.
-
efter skuuuulan var jag med min underbara misse. vi spelade fifa, hon vart så ägd. vi gick sedan ut lite med ludde och malik. super mys men sjukt kallt. vi frös typ ihjäl !
dom drog och jag gick mot moa. bytte lite julklappar idag då hon reser till finlandia imorgon :( fick världens finaste halsband av henne, och en tvål som luktade super gott ! lägger upp en bild imorgon ! du är bäst älskling ! :*
-
nu ska jag kolla vampire diaries, världens underbaraste !
ha det topp !
pusss
bilden är as ful, men det bjuder vi på !

Kommentarer
Postat av: m

Hej jag ser jättetjock ut.

2011-12-23 @ 22:08:29
URL: http://lekstuga.blogg.se/
Postat av: m

KOLLA MIN HELLOKITTY KLISERMÄRKES GJEJ ÄR DÄR PÅ MOBILEN <333

2011-12-23 @ 22:09:20
URL: http://lekstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0