julmys !

Hej mina sagotroll !
mia hej meningar suger, men dom är ganska cooola !
-
denna dag har varit super mysig, vaknae någon gång vi tolv.
åkte till skärholmen för att köpajulklapp till pappa, hittade ingen, så ska leta vidare imorgon !
åkte sedan hem och haft jul mys. jag och min kära moder har kokat kola och gjort sånna choklad och rispuff grejer. vart ganska lyckat tror jag. ingen av oss är så värst grymma på sådant men blir nog gott ändå !
-
imorgon ska jag och min kära misse ner en sväng på stan. båda har vi några julklappar att köpa så det blir toppen ! sen ska jag och min familj klä granen och slå in alla paket. det är 2 dagar kvar till jul, men det känns inte alls som det är julafton på lördag. har inte alls fått jul känslan än. men den kommer !
men jag längtar super mycket till nyår då mina fina vänner jakob och freja kommer hit !
världens finaste tjej ♥

Kommentarer
Postat av: moaaa

sötnoos freja !



HÄÄÄLSA MELISA :D

jag vill oxåå göera skoj me eer

puss miss you :*

2011-12-23 @ 07:44:15
URL: http://moakronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0