känslan som uppstår när man råkar skicka FML till sin mamma..

Caroline: kompis vi missade tåget, FML.
inget svar.
ångrar djupt att jag råkade skicka detta.
när jag kommer hem
mamma: vad betyder det där F M L, jag har ju precis lärt mig vad <3 innan du kommer på nya...
tim förklarar vad det betyder.
mammas blick, kollar på mig och sedan tim och tillbaka till mig.
skakar på huvudet och säger, varför säger man sånna ord för, gör alla ni ungdommar det till sina föräldrar, eller råkade jag tappa dig när du var liten ?
pappa dör lite avgarv och säger att det andra allternativet måste vara sant, då det inte ligger i släkten, och jag inte har alla hästar hemma...
tack familjen, älskar er också !
nu ska jag sova godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0