Kista + träning !

Hejsan sötnosar !
Dagen har varit topp, vi åkte till kista med skolan för att kolla på ett föredrag typ, och vet ni vem som håller i det Danny saucedo ! Han är så snygg att jag dör ! När han gick runt så tog han allas händer och sjöng till dem ! Jag är kär ! Han är så fin ! Efter föreläsningen gick jag, Sandra, mallan, och lydia fram för att ta kort och autograf, kände mig som 12 igen !
-
Efter skolan var det beachträning som gällde, fast får fotfarande inte träna så fick bolla lite bara ! Men det var helt ok att kolla då det var några typ 94 på banan brevid som tränade, alla utan tröja, mums !
Men nu måste jag läsa min underbara bok.... Puss !


Kommentarer
Postat av: moa

shaaa röd hand :*

2011-12-06 @ 01:02:33
URL: http://moakronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0