Kompis det går bra nu !

hooola atodos !
betygen är satta, eller jaag dom sattes igår hyfsat nöjd !
idag åkte jag med tim och farmor ner på stan för att farmor skulle köpa julklappar till mig och tim och hade lite svårt att välja. vart lite smått och gott !
sen bar det av hem för att träffa linnea och göra kola och ris puffar i choklad till våran julmarknad imorgon. Lite jul stämmning sådär, dom var faktiskt jättebra, hade aldrig tidigare gjort detta på egen hand eller vad man ska säga, har alltid bara hjälp till lite.  MEN NU HAR JAG GJORT KOLA, SÅ NU ÄR JAG VUXEN.
kan alla fina läsare ta och dansa en regn dans iväll, så regnet håller sig borta imorgon !
honungskaninen min ! <3

Kommentarer
Postat av: din honungskanin

hämnden är ljuv !

2011-12-16 @ 09:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0