livet leker....

hej kompisar !
jag har sovit till nu, vaknade imorse och hade sjukt ont i magen, så jag fick tyvärr stanna hemma och missa världens bästa skridskor. var jätte taggad men what to do. och nu när jag sovit lite känns det bättre så kollar jag ut och så är det jätte fint väder. man blir ju ledsen . Men jag tror ändå inte jag kunnat njuta av det fina vädret om jag gick idag, för känner mig inte på topp, så kanske var bra att stanna hemma.
så idag blir det väl bara att ligga hemma i min säng och sova, tills moa kommer vid 3?
ska börja gå upp åt, är sjukt hungrig, så ska ta mig något att äta !
vi sees hunnybunnys !
klicka på bilden för att komma till moas blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0