M e r r y c h r i s t m a s !

heej mina underbara vänner !
denna fantastiska julafton börjar leda mot sitt slut :(
min underbara familj, alla underbara klappar och god mat, kan det bli bättre?
åkte en sväng till mariefred för jul mys, och jaa alla mysigaa julprogram har också setts på bara för att få till den extra jul känslan, så som polarexpressen, kalle anka, karl-bertil och svensson svensson.
har verkligen haft en super mysig dag, och jag känner att jag verkligen fick till julfeelingen tillslut !
-
imorgon kommer mina fina kusiner hit för ännu mer jul mys ! underbart.
sen börjar det planeras lite inför ny år ! wihooo :D
ajaa nu ska jag gå och umgås med min nya brors tv hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0