mange bjuder...

Heej mina kära små troll !
Denna dagen har gått ganska fort, har varit sjukt trött hela dagen, och typ skrattat åt mina egna skämt, meeen men..
efter skola gick jag och moa hem hit för att plugga, gick super, och äntligen är non klar ! :D
och jag har bara 28 sidor kvar på min kära bok mor gifter sig ...
ajaa idag fick jag iallfall hem mina skor jag beställt, vet inte om jag skrivit det innan men jag har iallafall beställt ett par svart pump, men dom var alldeles förstora så ska skicka tillbaka dom och byta stolek !
sjukt fina var dom iallafall meen gud så höga, kommer aldrig kunna gå snyggt i dom !
fåår öva ett halv år då tanken är att jag ska ha dom på balen i 9:an !
-
ajaa nu ska jag nog börja rulla till sängen godnatt !

Kommentarer
Postat av: m

Sjukt fina va dom iallafall :)

2011-12-15 @ 18:21:53
URL: http://lekstuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0