Myskväll med tjejerna !

har inte uppdaterat på ett tag nu, meeen har haft fullt upp !
igår skulle vi ju igentligen ha gått på partaj meen det vart inställd då dom saknade lokal, såå vi slaggade över hos vår kära mallan brallan ! vart en super lyckad kväll/natt. Vi åkte först till östertälje för äta, bar sedan hem till mallan för mys, vi spelade lite poker, snackade och gick ut för att gräva en grop som vi sedan grävde igen ! Blev ju en del godis, chips och tjockmat under kvällen. så ungefär vid 6 på morgonen mådde typ alla skit ! meen trevligt det hade vi! haha när vi sedan skulle upp trodde jag att jag skulle dö mådde så galet illa, såå vi plockade undan allt och så kom min kära fader och hämta mig.
Jag var helt sliten när jag kom hem, meen ingen vila då jag åkte till vackstanäs gymnasieum och kolla, verkade bra men var för bort för att lyssna helt ! ajaaaa nu ligger jag iallfall i min underbara soffa, och funderar på om jag ska sova lite nu !
bilder från kvällen kommer !

Kommentarer
Postat av: linna

trevlig blogg!

snygg bild förresten!

har du tagit den? :D

kram

2011-12-03 @ 17:04:00
URL: http://linnacharlotta.devote.se/
Postat av: moa

så mycigt!

ladda upp bilderna sen så jag kan sno dom

pusss :*

2011-12-04 @ 10:45:25
URL: http://moakronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0