Stockholmstad !

hej mina små barbie dockor ! :)
vaknade tidigt idag för att åka in mot stan och gå först på fotografiska lite på söder och sedan nacka !
fotografiska var jätteroligt att se har bara vart där någon gång innan, meen oj vilka bilder helt otroligt !
dom hade 3 olika utställningar men tyckte en av dom var bäst. alla bilder var tagna på djur i afrika ! super fina !
sedan in en sväng till söder för att äta och kolla lite. vi gick till urban delih och åt och sedan lite mys och sedan nacka !
träffade på melisa, hennes syste, och hennes mamma vat vi en gick, hahah !
fick med mig en jacka och ett par strumpbyxor hem, hittade tyvärr inget att ha på mig på nyår men det löser sig !
nuuu ska jag gå och sova och vila upp mig inför vår sista dagen på jorden år 2011! :D
fotografiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0