The bad days make the good ones better

Heej mina små änglar !
Min dag har varit topp, verkligen super bra. vaknade sådär vi 12, utvilad och pigg, fixade mig lite och sedan runt två bar det av till stockholm med missen och linnea för julklappshopping, super mys men köpte ingenting, var bara sugen på att köpa till mig själv... men jag lät bli !
Sedan bar det hem för att träffa min underbara vän philippa, alltid lika kul. Vi kollade på så mycket bättre, bubblade, åt, kollade på fotboll och hade bara jätte mysigt ! och som pricken över i:et vann barca !  Verkligen en toppen dag, vilket jag känner att jag behöver inför morgon dagens pluggande...
ajaa nu forstätter min kväll med lite vampire daires, måste kolla ikapp lite nu !
hoppas er dag varit lika bra som min ! pussss


En random bild från sommaren , längtar tillbaka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0