varför finns skolan?

allt mina inlägg handlar om nu flrtiden är skolan, förlåt, men plugga är allt jag gör !
så nu tänkte jag byta ämne !
Det är sjukt att det är 12 dagar kvar till jul, skaa bli så himla mysigt men har lite ångest har inte köpt någon julklapp än ! lite panik, men det löser sig ! Men vet varken vad jag ska köpa till pappa eller tim ! dom är svårast tycker jag, eller så är det jag som har dålig fantasi, och inte kan komma på något en kille önskar sig ! har ni något tips? funderar på en tröja till tim men till pappa ? Mamma är mycket lättare att hitta på någonting till, vet lite mer vad hon gillar ! tror även vad jag ska köpa til min kära vän moa, men alla andra kära vänner vad vill ni ha?
Tycker det ska bli så mysigt med jul, det är helt klart den mysigaste tiden under året tycker jag, även om jag gillar sommaren bäst ! Men känner inte riktigt att jag fått julfeelingen, det finns ju ingen snö :( men imorgon är det ju lucia så kanske kommer lite då !
Nu ska jag iallafall plugga vidare lite !
vi ses min små tomtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0