Breaking dawn !

Denna dag sög i skolan, spanska och matte prov. Vart inte klar med matteprovet så får fortsätta imorgon, loooove life ! Men efter skolan så åkte vi ner på stan för att se breking dawn. Den var galet bra ! och jaaacob jag dör . Men slutet njaaaaa jag vet inte, eller det var ju bra men jag orkar inte vänta ett halv år typ på att nästa ska komma ut. vill ju ha den nu nu nuu ! hahah men tjurkärringen brevid oss sa tyst såfort vi andades typ..  Ajaa det vart en super mysig kväll med mina fina tjejer !
MEEEN INTE MINST IMORGON RYKER TANDSTÄLLNINGEN ! så galet underbart, jaaag kommer kunna känna mina tänder ! meen nu ska jag börja pallra mig mot sängen är så trött hela tiden vet inte vad det är med mig, asso visst jag brukar vara trött på kvällen men inte såhär hahah. Men lite skönhets skadar aldrig !
UNDERBAR FILM !
UNDERBARA TAYLOR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0