deckarn !

hahahahhah nuu ska jag skämma ut mig för er som läser min blogg, gillar att bjuda på mig själv, så ta för er haha.
hahah nejmen jag behövde verkligen läsa klart mina sidor i min bok idag och efter förra inlägget så tänkte jag att jag kör järnet ! men neeej neej. två sekunder senare sover jag och vaknade för typ en timma sedan av att min pappa står i mitt rum och as garvar åt mig. nr jag öppnar ögonen märker jag att jag har boken över ansiktet och jag stor gråter.
Pappa har innan detta väckt mig 3 gånger !
känns trovärdigt att berätta som förklaring till liz på torsdag om jag inte är klar, meeen så ligger det till ! haha nej men nu måste jag läsa vidare !

underbara klass ♥


Kommentarer
Postat av: moa

HAHAH du är söt när du soveeeer :*

2011-11-23 @ 13:34:36
URL: http://moakronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0