Mor gifter sig....

Hej mina vännner !
idag efter skolan fick jag besök med mig hem. linnea skulle till någon hud grej och hennes lillasyster ville inte va själv hemma så hon fick följa med mig hem ett tag ! vi åt pop corn och kollade på nickelodeon !
seeen vart deet pluuggning som stod på schemat, wihooo...
vi ska läsa en book som heter mor gufter sig, jag dör hur tråkig den är, men det gick inte så bra med läsandet för först somnade jag för boken va dö tråkig, sedan vart det lite chattande men gick helt ok med det andra pluggandet ! .
"de kallade sig allihop välbärgades och spelade fina eller som det sade, de var bildade"
ajaaa nu ska jag läsa vidare i min älskade bok !
döööö bok döööö !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0