Pensionärs kärlek ♥

Denna dag tillbringades med eric, mormor särbo? , men han är ungefär som en morfar för mig, då jag aldrig träffat min egen morfar. Men han kom iallafall hit med en tårta till oss, han är nog världens sötaste lilla gubbe, han ser precis ut som gubben i up för er som sett den. Och mormor och han är så kära, det är så kul att se dem tillsammans. Mormor och han var tillsammans när dom var unga, men mormor flyttade och så gifte dom båda sig, och båda vart sedan ensamma när morfar och Erics fru dog, när mormor och eric sedan träffades vart dom kära igen och det var därför mormor flyttade till Vimmerby, så gulligt tycker jag !
Men nu ska jag gå och duscha !
Pussen


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Melisa

haha, gullig kärlekshistoria! :*

2011-11-04 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0