Akuten

Denna dag var ju inte så kul som jag trott den skulle bli, var ju sjukt taggad inför skriskoåkningen ! Men nej nej fast dock h... Hinner åka max en halv timma innan jag känner att jag har sjukt ont i knäna mina och borde gå av med det är sedan när jag kommer in och knäna börjar dra ihop sig, jag låg och skaka hur ont det gjorde ! Så blev sitta på akuten i en rullstol för min del, skoooj.....
Aja kryckorna är tillbaka och mitt liv suger just nu !
-
Imorgon är det alla hjärtans dag, sjukt mysigt ! Dagen spenderas med min kärlek Kellie och min andra kärlek Melisa, och sedan på kvällen min kära familj, super mysigt !
.
Bjuder på en bild innan vi ska in och välja bilder på the studio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0