Alla hjärtansdag

Glad alla hjärtans dag mina kära !
har ni haft en bra dag?
tycker alla hjärtansdag är en sådan gullig högtid, även om den är lite överskattad är den sjukt söt, gör någonting med dem man gillar. jag spenderade därför denna dag med mina underbara vänner melisa och moa, eftersom vi alla tre är forever alone..
vi gjorde inte så mycket åt lite, bakade shokladfondant och bara mös.
umgick sedan lite med min familj :)
.
har precis nu kollat på top model sverige, haha så kul att se dem bli om styleade ! hade velat provat det någon gång, men bara om dem gjorde någonting fint ! usch tänk om dem snaggade av allt ens hår eller färgade det rosa typ... skulle ju dött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0