Dålig uppdatering !

super dålig uppdatering, förlåt för detta, men har ju som sagt lov så hinner inte blogga så mycket... men ska fösöka bli bättre !
vaknade i morse och kände att knäna var mycket bättre, så nu är mina små kryckor undanstoppade, och vet ni hur skönt det känns, äntligen kan jag gå igen !
så nu är jag redo för fjällen på torsdag, ska bli sjukt roligt !
-
idag var jag med min kära vän melisa, vi bakade macarons och failade lite, dem vart inte så snygga men sjukt goda ! sen kom kellie och linn och våldgästa oss, så var lite med dem.
-
Imorgon har min käraste noder bjudit med mig på spa, ska bli jätte härligt och mysigt att göra någonting med bara mamma också ! så det blir en halvtimmes massage rygg och nacke och sedan bastu och bad i poolerna ! :D
har aldrig vart på spa spa, gick på massage när vi var i venuzuela för några år sedan men det är ju inte riktigt samma sak !
ajaa nu ska jag sova, höres mer imorgon, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0