don't sit around and wait for the perfect moment, just take the moment and make it perfect.

Skolan var fett tom idag, alla 8or var på prao, sandra var inte där så var bara jag och malin som gled runt !
haha drog sedan till melisa och myste lite, vi har även satt på lösnaglar så skriver som ett mähä, vill inte att dem ska gå avv, som två redan gjort.....
-
imorgon är det fullt upp ! först drar jag till stockholm för lite shopping och för att fotas med moa och ida på the studio wehoo, sen är det feeest ! :D
är verkligen fett pepp, kommer bli så himla kuul !
-
nu ska jag börja rulla mot sängen, är hyffsat sliten efter denna vecka !
måste bara gratta malik som fyller år idag, GRATTIS GRATTIS  min kära vän! :D
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0