Gårdagen

hann inte blogga någonting igår då det var fullt upp precis hela dagen !
så här kommer min gårdg.
vi drog oss uppåt mot huvudstaden runt 12 där träffade vi världens bästa moa, hennes syster och hennes mamma, gick och kikade lite, åt och bar oss sedan iväg mot the studio !
dem var sjukt sega där tog typ en och en halv timma innan vi ens fick börja fixa oss.. men gud vad roligt det var att bli sminkad. vi kände som som värsta superstarn typ.
var sedan dags för sotograferingen, vi var så jävla skakis allihopa, men faan vad kul det var!
vart lite besviken på bilderna men fick ändå med mig några hem !
-
sen bar det av till the fiesta, var så sjukt taggad, och det blev en grym kväll, trots att det gick lite snett, hade vi en sjukt underbar kväll nu när man tänker tillbaka ! hahah. ni är underbara bruds !
sov inte sådär super mycket inatt så vi var ganska trötta så jag och moa åkte hem hit och bara myste lite. lagade värsta gourmetmiddagen, fixade om blogarna lite och pluggade !
-
imorgon är det skriskoåkning som står på schemat, så skriskorna är packade och det är dags för mig att sova, godnatt !
ni fick en sne bild men den vägrade att vända på sig :///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0