NÅGOT SOM FÅR MIG ATT GRÅTA

Jag är som sagt en lite pussy som gråter till precis allting, till filmer, till låtar, när jag ser någon annan gråta. gråter till och med om någon kittlar mig.
-
men den gången jag gråtit som mest i mitt liv, var dagen då farfar dog. Det är den värsta dagen i mitt liv.
min farfar dog för 4 år sedan, han hade varit sjuk länge då hans njurar inte fungerade men farmor har varit sjuksköterska och har alltid tagit hand om honom. Någon vecka innan hans död fyllde han 80 år och vi var uppe på sjukhuset för att gratta honom, men han var inte riktigt närvarande. det var först då jag verkligen förstod hur allvarligt det verkligen var.. det var hemskt att se honom sådär
Någon vecka senare när jag, linnea och moa är påväg hem till oss ringer min bror mig, han säger att farfar är väldigt sjuk. hela situtionen blev så jobbig, jag ringde pappa men han höll sig lugn, sa att vi skulle prata mer när han kom hem, han ville inte berätta på telefon, men jag var dum och liten så förstod inte hur det låg till.
några minuter senar får jag sms av pappa där det står, caroline, farfar är nu i himelen bland änglarna.
.
Saknar dig enormt mycket Farfar !

Kommentarer
Postat av: mooa

SV: hihihihi ja men jag vill ju ha dom och när vi snacka om dom idag så kom jag på ddoom också! sen her jag ju velat ha dom ett tag lixom och klart man skulle köpa dom om man blev rik :*

2012-02-22 @ 07:04:00
URL: http://moakronqvist.blogg.se/
Postat av: linnbs

bebooooo <3333333

2012-02-22 @ 10:09:07
URL: http://linnbs.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0