Nervös

Jag har sand i precis hela håret.. Även fast jag duschade håret två gånger för att få bort den....
Aja jag är sjukt nervös för nationella imorgon... Usch och fy... Men tror det kommer gå bra då läsförståelse inte är den svåraste biten och jag känner mig ganska säker på det.
Men bara ordet ger mig rysningar. Nationella proven. Ahhhh... Det är detta man drömt mardrömmar om sen ettan, proven man vetat ska komma men tänkt att det var långt kvar, men nu går jag i nian och imorgon är det min tur att göra det alla andra nior redan gjort... Nationella proven Aah jag kommer dööö imorgon när du sitter där du får ditt prov och du ska nu börja, knäpp tyst...
Nej jag måste sova nu innan jag nervösar ihjäl mig . Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0