R.U.B.R.I.K

sista dagen i skolan och har inte fått et skit gjort, men jag hade redan tagit lov, så vad ska man begära?
efter skolan skulle jag åkt till moa men hon kunde inte så följde med min kära moder till kungligakurvan, för att köpa skidor till henne, sedan kollade vi runt i lite affärer i skärholmen, fick med mig en tröja några spettstrosor och 2 bhar, det behövdes !
-
idag får jag vara uppe precis hur länge jag vill för vet ni? jag och resten från min skola har fått lov, så himla underbart ! :D
detta lov har verkligen varit efterlängtat, så ska ta tillvara på det .
lovets första dag ska jag träffa min käraste melisa, vet inte vad vi hittar på men det blir säkert skoj !
-
Måste även gratta käraste södertälje sportklubb som fyller ‎110 år idag !
kärlek <3

Kommentarer
Postat av: m

lägg upp bild på tröjan hörru !

2012-02-23 @ 08:21:02
URL: http://moakronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0