Snabb som blixten

Haft en super skön dag idag har typ inte gjort någonting alls. lite skola, plugga inte så mycket... inte bra caroline. aja sen hem för att leka lite med min mormor som åker imorgon hahah hon är så underbar.
haha vi sitter i vårat kök och äter lite, hon bah vad säger moa om att du inte är med henne idag? jag ba men hon ska vara med kellie. mormor kollar konstigt på mig och säger jasså har hon andra vänner än dig ?
hahaahha.
imorgon bär det av till stockholm med mina fina tjejer melisa och kellie, har så mycket jag vill handla, meen har inte fått mina pengar en, typiskt... men finns fortfarande lite kvar på kortet så jag klarar mig !
ajaa nu ska jag spela lite tetris sen sova !
sleeeeep tight !

Kommentarer
Postat av: moa

jHAHAH! HON E SÅ SÖT !

2012-02-03 @ 07:51:54
URL: http://moakronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0