hela rubbet

rubriken sög....
men men, förlåt för sjukt kasst bloggande men har inte haft tid mer er...
första gången på typ tre dagar jag sover i min egna säng, ska bli sjukt skönt att fåå sova ut lite !
-
igår var jag och missen i storstaden för shopping, vi båda hittade en jacka, vart helt kär direkt. hade dock inte pengar egentligen men den är min <3. hur fin som helst !
sen så drog vi + kellie hem till missen för att sova där, så skulle vi ut lite men allt blev kaos, ska inte gå in på det mer i detalj, men allt vart bara knas.
-
imorgon ska vi hitta på någonting jääte kul för det är sista dagen innan min kära melisa till linköping. och sedan åker ju jag på torsdag. så imorgon smäller det, vet inte riktigt vad vi ska göra då vi alla är lite handikapade just nu....
ajaaaa godnatt puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0