The happiest people do not have the best of all, they make the best of everything they have

ligger i min säng och kollar mammor och minimodeller so jag missade på tv, och kollade igen på datorn !
idag har jag pluggat exakt hela dagen, gick inte top notch men känns som religionen sitter ganska bra inför provet imorgon, skönt !
fick inte ett skit gjort i skolan idag, inte bra caroline, aja några sånna dagar får man väl ha !
-
nu är det bara två dagar kvar innan ett ett efterlängtat lov!
ska bli så himla skönt, få sova hur länge man vill, vara med underbar vänner !
jag ska till fjällen i slutet av lovet, men underbaraste moa, sen min familj och mina kusiner!
ska bara bli bra i knäna sen så kör vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0