Vad gör vi? nu kör vi !

Hade som sagt nationella proven idag, gick hyffsat bra tror jag skakade som en liten frusen ko när jag fick provet, men nervositen gick överganska fort och jag kände att det var bara att ge järnet. nästa är på torsdag men det provet känns så mycket värre då det är uppsats...
men det är så tomt på skolan saknar våra kära vänner som är på prao ! :(
-
iddag var jag, melisa och mamma på affrodans haha till en början var vi helt lost men vi kom in i det efter ett tag, men sjukt konstiga danser ! men kil var det och sen nu har jag bara kolla top model sverige. så underbart program ! kollar ni ? annars bör ni göra det nästa tisdag klockan 8 !
jag och min älskade vän sandra under vår så kallade rast !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0