whats comes around goes around

Dåligt bloggande.. fy caroline !
ajaa igår var jag, min kära vän moa och hennes fina syster ida i stockholm för shopping. hade lovat mig själv att inte köpa något men löftet gick inte att hålla när vi kom in på hollister.. ville ha allt.. men hade ju verkligen inte pengarna men fick iallafall med mig en liten kofta hem :D
sen så åt vi här med min familj och några från papas jobb, fick spela wii med småbarnen snälla som vi är, innan vi drog till moa för att mysa.
-
denna dag gjorde vi så mycket, mest snackat. vi fick ett litet ryck och städade moas rum, och så bakade vi världens godaste kaka.
ajaa nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorgon !
godnatt sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0