Bilresa, usch och fy

Äntligen hemma !
haaar verkligen vart en super resa, massa skratt, mysiga vänner och en hel del skidåkning!
vi har haft solsken varje dag och en massa snö ! en riktigt fjäll dröm !
längtar redan tillbaka även om det är super skönt att vara hemma ! men tror det är bra för mina knän att vila lite så dem inte blir helt paj igen ! har inte kunnat sova på natten då dem värkt men det har helt klart varit värt det !
-
imorgon är det första dagen detta år jag går till skolan, känns konstigt att säga det, har inte riktigt förstått att vi bytt år än, det är även första gången detta år jag träffar vännerna mina !
så nu är det dags att ställa klockan !
-
funderar på om jag ska fixa om min blogg lite, har haft den såhär ett tag nu, och fick lite insperation från min fina vän melisa som bytt !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0