Fett deppig brud !

mitt liv är inge kul just nu, inget alls ! Hatar mina knän vill skära bort dem och köpa nya !! första idrottslektionen på galet länge för mig, kände mig taggad till tusen, då jag äntligen fick vara med ! fast gick ju inte så jätte bra, körde hinderbana, och man skulle ta ut sig så mycket så möjligt. min plan var att köra järnet, inte optimalt efter halva började jag få ont men sen efter hela jag dog bokstavligen. kunde inte stå, benen bara vek sig. fick bli buren till bilen för att åka hem. sen får jag för mig att jag med en krycka ska gå till köket. och så ramlar jag och kommer inte upp, så får ringa malin och moa som är i skolan som får kommaa hem till mig och hjälpa mig upp, hahahahah asso jag vet inte om jag ska gråta eller skratta, jaaag hatar mitt liv just nu, mina ben gör ont, jag måste plugga, och jag missade min träning ! döda mig ! det kan ju iallafall inte bli sämre !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0