glider fram i stockholms stad, utan några höga krav !

Blev en sväng till stockholm idag med min lilla pudding philippa ! hde super mysigt ! vi kollade lite affärer köpte en bh och en kjol till sommaren och kollade sedan p lejonkungen på bio ! super mys ! haha nostalgi känsla på lejonkungen vi båda satt och rös haha. på bion var det vi och 1000 människor som va till knäna på oss !
sen hem för att packa inför resan imorgon, ska bli helt underbart att åka precis nu när skolan börjar, och bara komma bort, umgås med familj och vänner och såklart åka skidor, blir nog lite snowboard också !
vet inte om det blir så mycket bloggande framöver, men annars får ni hålla er till torsdag !
men nu måste jag sova, ska upp åtta imorgon... skoj...
puss
jag och moa
Jag och brudarna i flotsbro med skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0