Kort presentation om mig själv

Tänkte att det var lika bra att komma igång med den där grejen direkt. hemsk bild men det bjuder jag på !
-
Anna Caroline Nyfjäll heter jag, och jag är 15 år !
Jag är sådär galet svensk. Förutom att jag inte heter svensson i efter namn är jag en riktig svenne !
Jag bor en liten bit utan för stockholm i en stad vi kallar södertälje, med min mamma, pappa, bror tim, två katter och en kanin, som heter stampe ( jag hade dålig fantasi när jag var liten)
skolan är inget jag tycker är kul. men finns det någon som tycker?
Jag är en ganska glad tjej, som inte kan säga nej. ja jag är en liten pussy . haha
på fritiden spelar jag volleyboll, zumbar och på somrarna kör jag vindsurfing. en annan hobby jag har är att gå på kryckor......
Jag älskar shopping och är helt shopping galen, men har en förmåga att köpa slut på pengarna direkt
Jag har världens finaste vänner, vi är mongon hela bunten så vi passar ihop !
Mitt liv är underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0