Livet leker

heeej mina underbara läsare ! statisktiken är på topp, tack så jättemycket till er som läser bloggen min !
-
gårkvällen spenderades som sagt hos min kära julieta med min kära moa. gjorde inte så mycket, kollade lite harry potter och åt typ, haha jävla tjockisar !
jag ställde klockan på 10 i morse, men såklart ringer den inte och fick hyffsat bråttom till tåget, men jag hann !
Rean inne i staden är kass tycker jag hittade typ ingenting. det är bara slut plockat överallt, men fick iallafall med mig ett par jeans och ett skal till iphonen min med mig hem ! bar sedan mot västergård för att träffa mäx, källie, jöel och någon mer snubbe ! super lyckad kväll !
nu ska jag spela tetris ! :D
pussss
Vill bara tillägga sverige vannnnnnn ! :D

Kommentarer
Postat av: Kellie Boberg

ahahhahahahahahaha någon mer snubbe... han hette marcus...

2012-01-05 @ 11:47:00
URL: http://kboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0