Pannkakor i mitt hjärta !

Hej fina vänner !
dålig uppdatering på senaste tiden, men har varken haft tid eller ork !
igår kom jag inte ihåg vad jag gjorde på dagen men sen på kvällen var jag iallafall med missen och moa, vi kollade på film och sedan spenderade det natten här ! vid ett typ vart vi jätte hungriga och gick upp för att steka pannkakor, vi dooooog hur gott det var ! tips ät pannkakor på natten .
idag har jag inte gjort alls mycket, jag och mamma kollade på en film på dagen, men jag deckade var ganska trött efter gådagens kväll, och sedan gick jag ut med melisa !
-
imorgon blir det bio på kvällen med melisa kellie max joel marcus och kannel !
och på dagen blir det kanske vara ed mn underbara vän moa och min andra underbara vän melisa !
cyaaaa !
Jag orkar inte leta efter någon bild, så en random bild från min kusins bröllop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0