21 jump street

Hej sötnosarna mina !
kom hem för någon timme sedan från heron där vi kollade på bio, som jag skrev innan. blev filmen 21 jump street, gryyyym film ! HAHA as skön rakt igenom, rekomenderar starkt till er alla, det var en action komedi typ. Någon som hört talas om den? jag hade inte det tidigare... men den handlar iallafall om två grabbar som ska bli poliser och hur dem failar och sedan lyckas och aa lät ju inte grym... men den var det !  Sen gjorde det ju inget att min snygging channing och även dave franco tror jag han heter var med i den så man kunde dreggla lite...
men aja super mysig kväll ! men nu borde jag sova är ganska död faktiskt ! pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0