Hemma liggandes

Hej mina fina !
Vet aldrig hur jag ska börja mina inlägg alltså....
Aja idag var jag hemma från skolan, mådde inte så bra imorse om vi säger så.. Så kändes som det var lika bra att stanna hemma.. Jävla räka alltså... Haha
Dock har det ju varit as nice väder hela dagen så har legat ute och stekt och klunkat proviva som aldrig förr, men det funkar fan, mår inte illa för fem öre längre, nice som fan !
Aja så imorgon blir det skola och redovisningskväll... Ärligt vad är det för jävla på hitt???? Stanna efter skolan för att redovisa.... Plus detta missar vi Mange makers på grönan tack vare detta... Palla krossa våra drömmar.
Aja nu ska jag fortsätta läsa min bok...
Kärlek till er puss !
.
MIN FINASTE BÄSTAVÄN, BÄTTRE FÅR MAN LETA EFTER, diggar dig starkt pikachu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0