ingen kickar fotboll som han, ZLATAN jag sa ZLATAN

Juuuuuste måste dra denna sjukt cooooola händelse... heheh är fett stolt !
jag och min älskling missen var inne i stan idag, så skulle vi käka donken, mcwrap <3333 aaa iallafall så gick vi förbi sergel donken men var så sjukt mycket folk där.. så bestämmer oss för att gå till donken vid kungsan ni vet? så kommer vi in där ställer oss i kö snackar lite... sååå ser jag han längst fram i vår kö, säger till missen att zlatan står längst fram i vår kö, eller frågar mer eftersom han stod med ryggen mot var det lite svårt att se.. så vänder han sig om och vi får typ panik.. det är ju zlatan.. vart ju skakis som fan, slänger typ mobilen på någon brud som står där och frågar om vi kan ta kort med han, hahah asso efteråt mamaaa vad vi skakade... ahaha som om det var värsta grejen ! eller okej det var det.... men bruden som tog bilden ska inte bli fotograf.... ärligt hon sög på att fota ! men skiterit det är zlatan ! <3333

Kommentarer
Postat av: ******

hatar mitt liv.

2012-05-19 @ 15:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0