Paaaartaj

Yoooo bros !
hann inte blogga någonting igår hade fullt upp..
igååår var det partaj som gällde med några kära vänner , hade en as nice kväll, käka pizza kolla fotboll och gleed som rediga glidare ! gjorde dock vääärsta tabben, var lite borta där ett tag och åt pizza med räkor på och är ganska så allergisk mot räkor..... senaste gången jag åt det så var det magpumpning som gällde.... men fick som tur inte i mig så mycket men mådde inte sådär jätte bra direkt..... gaalet stor tabbe..... så jag och min kära moa åkte hem hit och sov.
så mår inte sådär top notch idag om vi säger så... min mage tror den är bagdad typ... så får tillbrinnga denna dag i min säng med mitt plugg framför mig, men men..
alla fina vänner som tog hand om mig igår, och gjorde kvällen grym ni är guld värda !
taaack för att du finns min ängel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0