1 september

hej gosisar
gud vilken piss väder det var idag.. helt hemskt. känns verkligen som hösten är här nu, vilket känns lite sådär... 
idag mår jag åtminstone lite bättre även om jag låter som att jag är 90 årig gubbe typ.. men brukar bara vara på morgonen man är hes så brukar det gå över sedan som tur är ! 

idag då, jaaag ska äntligen få leka med min saknade pärla melisa, har inte träffat henne mycket på senaste tiden, men idag är det banne mig dags. sen ikväll så ska min familj-minus min pappa som är på grabbhelg äta middag med anton, felicia och kicki. super mysigt, länge sedan jag träffade dem! 

ajaa nu ska jag ta min stora rumpa upp från denna säng och göra lite nytta ! vi höres guuuys
 
 
jag och min finaste besti på midsommar, världens bästa är du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0