alltid jag

hej finaste ni !
jag är verkligen vääärdelös på att blogga, men det är så mycket hela tiden...
säger att jag ska bli bättre men vi lär väll se hur det blir med det.. känner mig själv lite för bra för att tro på det.
 
aja just nu sitter jag och försöker plugga engelska verb, går väl sådär. okej helt ärligt har jag inte ens öppnat boken än... är ni stolta????
nej men borde faktiskt ta tag i det, dock har jag lagom ont i mitt knä...
det hoppade idag för typ 3434 gången på ett halv år.. blir så trött på det och det gör så stört ont, men mina vänner är så fina och hjälper mig ! ska försöka slippa kryckorna imorgon då jag inte orkar hoppa runt, igen. 
aja nu ska jag ta tag i pluggandet, puss babes <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0