Back on track

heej mina fina ! 
förstår inte att jag fortfarande har folk som kikar in på min blogg fast jag inte bloggat på typ tre månader, men nu ska det bli ändring tänkte jag ! hade ingen bra dator under sommarn då jag lämnade in min macbook när jag slutade nian... men nu ska vi rycka upp oss ! 

har försökt göra lite ändringar här, bloggen har ju sett likadan ut sen typ alltid... så var väll på tiden ! hoppas ni gillare. annars synd. hehe

Denna dagen har iallafall spenderats i min säng då jag är sjuk... min hals är bagdad på riktigt.. pratar som en gubbe i 90 års åldern.. hemsk. aja har kollat en hel del filmer, men hade sett dem flesta av dem innan, men hade för dålig fantasi för att hitta nya.. aja nu ska jag äga missen på tetris !

hörs imorgon gölls ! 
 

Kommentarer
Postat av: Philippa

Jag är kär i den här bilden. Så härligt underbart jättejättefinvackersötsnyggenastående baby.

2012-09-03 @ 19:19:47
URL: http://philippanilsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0