drömdag

herregud vilken dag.... inte den bästa dagen i mitt liv kan jag inte påstå... 
dagen började dock helt ok, låg kvar liiiiite för länge i sängen än jag egentligen borde, men hann med tåget uutan att behöva springa
förmiddagen var helt klart bra, inga bra pass men just idag var det gnska kul faktiskt, gick och åt lunch och sedan började helvetet.... haha
det började med att jag började nysa, men trodde det bara var min förkylning, sedan blev mitt ansikte rött och började svullna upp, då började vi undra var det var som hände.. när ögonen sedan svullna, blev röda och började klia, gick jag och mina kära malin till skolsyster, sedan började halsen klia och kännas tjock..
skolsköterskan sa det var alergichock och att jag borde bege mig hemmåt, och ögonen slutade aldrig klia och halsen klia och allt klia... usch vad äckligt det var !
ingen av mina föräldrar kunde hämta mig och skolsköterskan ville inte släppa iväg mig själv, men malin har världens gulligate pappa, as snäll så han skjutsade hem mig och malin plus tog med en massa tabletter och ögon droppar som jag knarkat.
 
ooooch sedan har jg resten av kvällen suttit på akuten, haha eller okej bara 1,5 timme.. men kändes länge, knarkat ännu mer tabbleter och gjort massa tester.... nu blir det iallfall 7 tabletter på morgonen 7 på kvällen och åtminstone 2 dagar hemma då jag måste hållas under uppsikt.. så kul för mig. haha alltid jag. jag suger.
 
om det var någon som orkade läsa detta inlägg hoppas ni mår bättre än jag gör, och att er dag varit något bättre än min !
 
feting random bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0