hamster caroline är tillbaka

hej babes !
har precis tagit mina 38320 tabletter, och känner äntligen att svullnade börjar ge sig..
hahah förstår inte det här på kvällarna innan jag tar medicien svullnar ögon och kinder upp och jag blir som en liten hamster... haha så hemskt ! hoppas det går över snart för min bror kan inte vara i samma rum som mig för han garvar för mycket... då känner man sig snygg. tack bror <3
 
aja idag fick jag träffa min sköna böna lika mys som vanligt utom att båda var sjuk och typ helt döda. satt typ och kollade framför oss, meeeen fick fetaste söt rycket så vi bar oss ner till ica för att köpa bullar och vår älskade läckerol... kommer bli beroende av dem där tabletterna såååå stört goda, tar man en är man fast. hej missbrukare. nej men prova dem. det är i en påse typ gröna tabletter. tips från coachen.
 
imorgon då, ska sova hela dagen då jag inte får gå till skolan än innan svullnaden lagt sig helt, sen träffa sköna bönan moa igen innan hon åker till barcelona. och jag är så stört avundsjuk att jag dör !
aja hon är värd att få åka på semester ! hoppas bara vädret är på topp !! 
 
men nu ska jag sova, och hoppas på att inte vakna upp som hamster, haha !
 
jag bah glider.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0