lagom seg dag

hej babes, nu var det länge sedan jag bloggade igen men har verkligen int haft tid fullt upp hela tiden nu för tiden.
i helgen träffade jag lite vänner och inte vänner haha nej men några jag inte kände men känner lite smått nu iallfall. kul var det iallafall !
 
sedan resten av veckan har jag träffat lite vänner och pluggat, och idag sitter jag bara hemma och pluggar, funderar på att åka in till staden till mamma som ikväll har något mys grej på sin butik, men vi får se hur det blir ! 
 
juuuuste jag har bort att glömt berätta att min käraste freja och jakob kommer och bor här över helgen ! super mysigt har saknat dem såååååå !
 
nu borde jag iallfall börja med plugget som jag sagt att jag ska göra i en timma typ... så vi hörs senare ! 
 
kom hit nu min ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0