matteboken kallar...

hej.
helgen går alltid så himla snabbt... förstår inte.. hemskt. aja igår kväll var jag med min babe, och sen åkte vi och träffa några vänner och bah gled typ.
missen sov här sen, somnade typ 1 var helt döda... men mysigt var det !
imorse ställde vi klockan duktiga som vi var, jag vaknade tydligen inte dock.. haha är otroligt svår väckt. men aja trotts att klockan var ställd har jag inte kommit upp från min sköna säng... alltid jag och bara ligger kvar i typ år...
 
aja nu ska jag upp äta och sedan sätta mig med matten och plugga lite.. har prov imorgon och känner att jag har en del kvar.. så det är väll bara att kötta !
puss 
 
hemsk bild från i somras. men besti <3
 

Kommentarer
Postat av: m

bästa du <3

2012-09-09 @ 17:59:34
URL: http://nattstad.se/meelisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0