myskväll

Hej babes 
kom hem för precis ett litet tag sen hade en jätte mysig kväll med saknade vänner, var verkligen otroligt länge sedan jag såg dem. vi käkade pizza och kolla film, 21 jump street vart filmen. hade dock sett den innan men lika rolig denna gång också... jag kan verkligen kolla samma film om och om igen utan att tycka den börjar bli tråkig.... men det var super mysigt att träffa vännerna igen så hoppas det blir fler sådanna kvällar :)

på dagen var jag ju som sagt med min besti festi, hade kul som vanligt, vi fettade oss med glass, popcorn och så kollade vi på KIK-ASS, konstig film tyckte jag... haha förstod inte mycket alltså... aja det var mysigt ändå !
alltid mysigt med min gulle
 
imorgon tror jag att jag ska träffa min käraste moa, vet inte riktigt vad vi hittar på men något kul blir det iallafall ! vi pratade om bio, haha gud så mycket filmer jag kollar nu förtiden.... aja mys det ju !
skaa iallafall bli tok mysigt att träffa min ängel imorgon !
vi hörs imorgon gosisar !
 
mina finaste tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0